Artikel(en) - €0,00
Uw winkelwagen bevat nog geen items.
Bestellen
Klantenservice

Bestanden
Hoe lever ik een bestand aan?
Tijdens het plaatsen van een bestelling upload je het betreffende bestand.


Hoe weet ik of mijn bestand goedgekeurd is?
Flyer2000 heeft een upload module ontwikkeld welke u direct voorziet van feedback omtrent het bestand wat u upload. Lage resolutie, verkeerde maatvoering of afloop. Het systeem geeft u deze feedback. U heeft altijd de controle over uw bestand tijdens het bestellen. Mocht u kiezen voor een uitgebreide bestandscontrole door Flyer2000, dan zullen wij uw bestand controleren op snijmarges van teksten - logo's en of afbeeldingen.


Mijn bestand heeft geen afloop…
Heb je een bericht ontvangen dat de afloop ontbreekt? Regel dan zo spoedig mogelijk een nieuw bestand. Om te drukken hebben wij 3 mm extra beeld nodig rondom het eindformaat. Dit geeft meer speling tijdens het snijden en voorkomt een lelijke witrand. Zonder extra afloop kunnen we helaas het bestand niet in productie nemen.


Ik heb al eerder het bestand gestuurd, maar ik ontdek een fout. Wat nu?
Geen paniek. Het ligt per levertijd en product anders, maar soms is het mogelijk om nog een ander bestand te gebruiken. Logischerwijs moet je wel direct contact opnemen. Ziet u in uw account dat uw bestelling al in productie is, dan kunnen wij helaas geen nieuw bestand meer verwerken.

Ik krijg bericht dat ik mijn bestand moet aanpassen, maar voorheen paste jullie het zelf aan. Waarom nu niet?
Ons bedrijf maakt nu een explosieve groei door. Dit betekent meer collega’s, een hogere drukvolume, maar dus ook minder tijd. Wij kunnen hierdoor niet altijd meer deze service aanbieden. Hopelijk kunnen we op je begrip rekenen. We doen ons best om je te helpen waar mogelijk.

Drukwerk
Hoe plaats ik een bestelling?
Dit doe je door heel eenvoudig een product te kiezen in onze catalogus. Upload het bestand wanneer je je bestelling wilt gaan afronden vanuit je winkelwagen. Als je eenmaal in je winkelwagen bent, dan kies je voor afrekenen. Hierna ga je door het betalingsproces heen.


Ik wil twee verschillende varianten van een product bestellen. Kan ik dit in één keer regelen?
Dit is gewoon mogelijk. Je kan het in één bestelling plaatsen, echter moet je wel afzonderlijke producten toevoegen aan je winkelwagen. Dus ook als er enkel sprake is van een afwijkend design. Zo weten we namelijk zeker dat het juiste bestand wordt gebruikt.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil eigenlijk de samenstelling van het product wijzigen. Kan dit?
Dit is eventueel mogelijk. Uiteraard kan het alleen als jouw bestelling nog niet in productie is gezet. Graag contact opnemen met de klantenservice om te kijken of jouw wens mogelijk is.

Ik zie alleen standaard drukwerk op de site staan. Doen jullie ook aan offertes en afwijkende opdrachten?
Jazeker! We kiezen online bewust voor standaard promotie drukwerk, hier zijn we goed en scherp geprijst in. Dat betekent echter niet dat we alleen dit kunnen. Onze leveranciers zijn professionals met de juiste ervaring voor bijzondere en complexe opdrachten.

Ik wil mijn drukwerk op meerdere adressen geleverd hebben of voor een bepaald tijdstip, is dit mogelijk?
Ja dit is mogelijk, bij het afronden van de bestelling, kan je ervoor kiezen om je drukwerk op een extra leveradres te leveren. Extra kosten hiervan zijn € 15,00 ex BTW (€ 18,15 incl BTW) per adres. Ook kan je ervoor kiezen om je drukwerk voor 11 uur te leveren op het gewenste leveradres. De extra kosten hiervoor zijn € 7,50 ex BTW (€ 9,08 incl BTW) per adres.

Betaling
Mijn bestelling is gewijzigd. Hoe wordt dit financieel geregeld?
Als er sprake is van een meerprijs dan krijg je via de klantenservice een nieuwe totaalfactuur toegestuurd. Zelf moet je dan het verschil berekenen tussen de oude en nieuwe factuur en het bedrag overmaken naar rekeningnummer NL95 RABO 0148 3667 32.

Is de bestelling goedkoper geworden en krijg je geld terug? Dan zal er een terugstorting worden aangevraagd.

Na een wijziging of annulering is een terugstorting afgesproken. Wat betekent dit?
Onze financiële afdeling neemt de aanvraag in behandeling zodra deze is goedgekeurd door de klantenservice. Vervolgens zullen wij uw terugboeking laten verwerken door de administratie. Bankoverschrijvingen duren over het algemeen 2 tot 3 werkdagen.

Levering
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Via mail en/of uw account bij Flyer2000 word je op de hoogte gehouden van de levering. Zodra jouw drukwerk klaar is, ontvang je bericht. Op de bezorgdag zelf ontvang je ’s ochtends een mail met het verwachtte tijdstip. Wij bieden track en trace code's aan zodat je te allen tijde kan zien waar je order zich op dat moment bevindt. De vervoerder afhankelijk is van de keuze van uw leveranciers en dat de bezorging door PostNL, DHL, UPS of per koerier geschiedt

Er was niemand aanwezig om de bestelling aan te nemen. Wordt het nogmaals aangeboden?
Is het toch niet gelukt het pakket aan te nemen? Geen zorgen, jouw bestelling zal nogmaals worden aangeboden. De transporteur laat een kaart achter met een nieuwe afleveringspoging. Tevens staat hier een telefoonnummer op waar je eventueel naar toe kunt bellen.

Niet tevreden?
Ik ben niet tevreden over het drukwerk of met onze service. Hoe nu verder?
Het maken van offset drukwerk is een ingewikkelde en precieze taak. Helaas komt het toch voor dat er ergens iets misgaat. Wij doen ons best om dit in een vroeg stadium te onderscheppen. Mocht er toch iets fout zijn gegaan tijdens je bestelling of ben je niet tevreden over de kwaliteit of werkzaamheden of service, schroom dan niet en neem contact op met onze klantenservice. Samen met jou gaan we opzoek naar de beste oplossing van het probleem.
Onze klantenservice is telefonisch te bereiken tussen 09:00 en 17:30 of per e-mail. Wij streven na om klachten binnen 48 uur op te lossen, wij reageren altijd inhoudelijk binnen 14 dagen. Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Herroepingrecht
Drukwerk behoeft maatwerk, hierdoor is het herroepingrecht niet van toepassing. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? 

Wettelijke Garantie
Op al ons drukwerk is een wettelijke garantie van toepassing. Wat houdt een wettelijke garantie in? Wettelijke garantie is een waarborg wat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is afhankelijk van een aantal zaken. Als koper mag je verwachten dat het product dat je hebt gekocht de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik nodig zijn en waarvan je de aanwezigheid niet behoeft te betwijfelen. Je product moet aan de overeenkomst beantwoorden, dit wordt ook wel conformiteit genoemd. Wat mag je van een product verwachten? Dat is afhankelijk van verschillende dingen:
 

  • mededelingen van de verkoper over het product
  • de verkoper zelf (is hij deskundige of niet?)
  • reclame voor het product
  • het soort winkel waar het product is gekocht (denk aan een luxewinkel, dump of rommelmarkt)
  • omstandigheden van de koop (uitverkoop, verkoop van demonstratieproducten, die - mede op grond van de prijs - kunnen rechtvaardigen dat de koper meer risico’s aanvaard)
  • de aard van het product, waarbij je bijvoorbeeld kan denken aan de prijs van het product, of het een merkartikel is of niet, of het een nieuw product of een tweedehands product is en of het product beschadigd of uiterlijk onbeschadigd is.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »